A kiedyś byłam taka malutka

Czasem opłaca się dłużej zostać w domu! Bo właśnie w przerwie świątecznej zabrałam się za przeszukanie komputera. Znalazłam filmy z Biną w roli głównej. Moja siostra jako kamerzysta się raczej nie sprawdzała, więc film.. jest jaki jest. Ale tu przecież chodzi o psa! Data wykonania filmu: 9.10.11, czyli dwa dni od kupna. Jest scena (pisze bo trudno się zorientować) w której Łaciata wykonuję komendę „siad”. Jak teraz pomyślę o tej naszej całej edukacji to po prostu głowa mała! A zaczęło się od niewinnego „siad”…

Bez tytułu

lasek

kocyk

5 thoughts on “A kiedyś byłam taka malutka

Skomentuj

