Wystawa międzynarodowa Poznań, 26.10

Wczoraj wróciliśmy z poznańskiej wystawy (na tyle późno, że pisze dzisiaj). Wystawa była bardzo dobrze zorganizowana – wszystko (przynajmniej w naszym wypadku) odbywało się według grafiku. Jednak teraz jesteśmy na 100% przekonani, że nie jesteśmy zwolennikami wystaw w halach. Każde szczeknięcie było słychać na całym (ogromnym) terenie, a nawierzchnia (połączenie sztucznej trawy i gumy?) na której chodziły psy też nie przypadła Binie do gustu. To wszystko sprawiło, że sunia nie prezentowała się zbyt dobrze. Jedyne co mnie zdenerwowało to, że jak sędziowie oceniali innych to Łaciata ustawiała się wspaniale, ale co z tego jak nikt tego nie widział…

W konkurencji było 5 suk, a miejsc tylko 4 więc najgorsza suka opuszczała ring. Sukcesem jest to, że nie była to Bina. Pomimo, że sunia nie prezentowała się za dobrze sędzia (Jarosław Grunt) patrzył na jej budowę, włos, pigmentacje, a to że Łaciata nie potrafiła tego pokazać odbiło się jedynie w tym, że zajęłyśmy 4 miejsce. Podsumowując: dostałyśmy ocenę doskonałą i baaardzo treściwy opis (z którego wynikała, że wszystko jest jak najbardziej poprawne, ale ma za krótką szyję).

Następnie zaczęliśmy obchodzić stoiska. Binie kupiłam świetną zabawkę. A później poszłyśmy pobiegać na darmowej bieżni. Pan, który to obsługiwał trzymał Binę na smyczy ja stałam przed bieżnią i ją wołałam, jednak pan nie docenił Biny, gdyż właściwie od razu wyrwała mi się na kolana dlatego prędkość została podkręcona 🙂

 

PS. Jednocześnie informuję, ze jest to mój 100 post 🙂

wyst 14

wyst 1

wyst 2

wyst 3

wyst 4

wyst 5

wyst 6

wyst 7

wyst 8

wyst 9

wyst 10

wyst 11

wyst 12

wyst 13

A tu z zabawka, która od razu mnie urzekła

reka 3

reka 2

5 thoughts on “Wystawa międzynarodowa Poznań, 26.10

  1. Ręka jest świetna!
    Nie dziwię Ci się, że zaraz chciałaś ją kupić 😀
    Dzięki za tamte fotki z Biną 😀

    Jeśli któś chce zobaczyć moją wersję tego wydarzenia (a wątpię) zapraszam na: koraija.wordpress.com

    Merdanko dla Binki z tą ręką 😀

  2. Ja tez byłam na wystawie, ale jako widz. Być może Cię nawet widziałam xD
    Może następnym razem uda nam się spotkać 😉 I gratuluje 4 miejsca 😀 A ręka bardzo fajna ^^

Skomentuj

