Wspólnie

Dziś pojechaliśmy do Łodzi, gdzie czekała na nas Gaja – Westik. Jak to w zwyczaju Biny, od razu przygarnęła sobie kilka zabawek gospodyni. Jednak tym razem Łaciata była trochę pilnowana.
Później poszliśmy przewietrzyć psy. Moja mama, tata, siostra, ja, Gaja i Bina tworzyliśmy bardzo rozlazłą grupę. Biała chodziła po znanych sobie terenach, więc po woli łapa za łapą szła na samy końcu. Jednak Bina (bardzo podekscytowana) pędziła na przód nie wiadomo po co 🙂

Tym razem zapolowałam na Gaję z aparatem…

gajka 3

gajka 4

gajka 6

gajka 7

gajka 8

gajka 9

gajka 10

gajka 12

gajka 2Jedyne wspólne zdjęcie…

gajka 5

… i próba zrobienia kolejnego

gajka 11

Mini królowa 😀

gajka bina

Ja wspomniałam, tym razem Gaja kontrolowała Binę i swoje zabawkipilnowanie

pilnowanie 2

pilnowanie 3

Los Binę ukarała za dużą pewność siebie

drapanie

drapanie 2

drapanie  3

Na spacerze…spacer 2

spacer 3

spacer 4

spacer 5

…mogliśmy podziwiać Łódzką psią szkołę,

_DSC0322

a do nas dołączyło się kilku leserów 🙂

spacer 6

spacer 7

Ustawiani wzrostem i szybkością 🙂

spacer 8

spacer 9

4 thoughts on “Wspólnie

Skomentuj

