Ta lepsza szkoła

Dziś poszłam z Biną (po długiej przerwie) do szkoły. Nie zapomniała  tak dużo jak by mogła, problem jedyny miała z komodami w marszu [tupu, tupu (razem) tupu, tupu, waruj, tupu, tupu (sama) :)]. Ale na koniec ćwiczeń i ten zastój ruszył. Ćwiczyliśmy na torze R-O. Bina nie popełniała błędów, tylko ja np. znak „Przywołanie, Noga (L), Marsz” pomyliłam z „Przywołanie, Noga (P-L), Marsz”, albo gdy stanęłam przed znakiem z napisem „Leżeć”, wydałam komendę tej właśnie treści, choć Bina reaguję na „waruj”. W ten sposób traciłam czas. Jedyne co mnie pociesza to to, że sama te błędy wychwyciłam i poprawiałam 🙂

Na koniec, ćwiczyliśmy na torze agility. Jest to mój ulubiony sposób zakończenia, bo zawsze jest wesoło! Dziś pierwsze miejsce za najweselsze przejście dostaje ode mnie Ozi, Syberian Husky, który przez niskie przeszkody przeskakiwał tak, że leciał prawie nad słupkami bocznymi. Widocznie skakanie bardziej mu pasowało, niż chodzenie przez tunel, bo jego też przeskoczył 🙂

Kiedyś pisałam, że Gemma jest na szkoleniu jedną z nielicznych koleżanek Biny (ze względu na rozmiar), dziś udało nam się uwiecznić ich zabawę na kilku zdjęciach.

Bina agi 1

Bina agi 2

Bina agi 3

Bina agi 4

Bina agi 5

Bina agi6

Z Gemmą 🙂

Bina i gemma 2

Liczy się praca ciałem

Bina i gemma 3

Bina i gemma 4

Bina i gemma

W tunelu (naszym ulubionym)

Bina tunel 1

Bina tunel 2

Bina tunel 3

A na koniec trzeba się schłodzić – w rowie

Bina szkolenie rów

Bina szkolenie rów 2

3 thoughts on “Ta lepsza szkoła

  1. Super! 🙂
    Mam nadzieję, że kolejne zawody wygracie bezkonkurencyjnie po takim treningu! ;D
    Super zdjęcia!
    Szczególnie spodobały mnie się te w tunelu 🙂
    Pozdrawiam i merdanko dla cudnej Binki!

Skomentuj

