Sto lat

Czwarty sierpnia. Czyli……. urodziny Biny! Nasza sunia ma już dwa lata a cały czas myślę, że kupiliśmy ją tej jesieni. Oczywiście jubilatka dostała ode mnie prezent – zabawkę, ale rodzice mnie przebili, gdyż właśnie dziś pojechaliśmy w Beskidy! No ale teraz trzeba się trochę cofnąć w czasie a konkretnie, do początku października 2011 roku, bo wtedy przyjechała do nas Bina.

Po odbiór Biny przyjechaliśmy (o ile się nie mylę) w pierwszy piątek października. Ja i moja siostra wróciłyśmy już ze szkoły i czekałyśmy na mamę która miała z nami pojechać do hodowli. Gdy w końcu byliśmy w komplecie zabraliśmy ze sobą wymoszczony transporter (dużo za duży – przedtem używała go Gaja – dorosły West Highland White Terrier).  W domu naszej Pani Hodowczyni, wpierw powitały nas mama i ciocia Biny i w końcu same szczeniaki. Po rozmowie i formalnościach otrzymaliśmy wyprawkę i mogliśmy zabrać naszego szkraba do domu. Pod czas drogi w samochodzie zaczęło dziwnie pachnąć, a po dotarciu pod nasz dom, okazało się, że moja teoria była słuszna – Bina wtedy pierwszy raz zwymiotowała. Od tamtej pory wozimy ją na kolanach a nie w transporterze. Po wejściu do mieszkania, Bina gruntownie się posiusiała, a ja starałam się ją zabawiać, jednak ta mała parówka była zbyt skołowana by coś robić więc wsadziliśmy ją do kojca w salonie, a sami zasiedliśmy na kanapie. I tak bezustannie na nas patrząc Bina zapadła w swój pierwszy sen w nowym domu.

Piękny pierwszy dzień, prawda? A właściwie wieczór.

No a teraz, rzecz jasna, czas na zdjęcia 🙂

bina sen 4 phsh

kocyk

Sunia szybko zrozumiała, że jej pomoc jest w domu nie zbędna

Wriertarka

szafka

Pierwszy leśny spacer

lasek

lasek 3

lasek 2

Na pierwszych feriach

Ferie bina stoj

frie iglo

ferie podróż

Czy aktualne zdjęcia dodawać? W końcu jest ich pod dostatkiem, na blogu. Może tylko te dwa.

Bina kot

Bina kot 2

3 thoughts on “Sto lat

Skomentuj

