Udany Debiut

Dziś pojechaliśmy na nasze pierwsze zawody Rally-O! Bina przyzwyczajona do spokojnych i cichych egzaminów PT (ty, pies i sędzia) była nieco skołowana tłumem ludzi i psów, którzy stali na przeciwko ringu i byli dosyć głośni, ale było dobrze – dostaliśmy 207 punktów na 210. W nagrodę dostaliśmy wielki wór karmy, którą przekazaliśmy schronisku 🙂

Pomysł z filmikiem nie wypalił, bo mój tata jak podchodził bliżej to zbytnio rozpraszał Binę, ale są foty

Bina i ja rally 1

Bina i ja rally-o 3

Bina i ja rally-o 4

A tu, Bina już skacze po swoją nagrodę =)

Bina i ja rally-o 5

Ten ogar polski, bez łapy, wzbudził tak wielką moją sympatię, że musiałam zamieścić jego zdjęcie

Ogar bez łapy

A tu moja ciocia i jej shar pei – Tytus. Tytek dostał  II nagrodę za najbardziej urokliwy ogon. Zasłużenie. Prawda?

Tytek 2

Tytek

5 thoughts on “Udany Debiut

  1. Gratuluję Wam!
    Super Wam poszło jak na pierwszy raz! 🙂
    Tak jak za shar peiami nie przepadam, tak Tytus bardzo mnie się podoba =)
    Super, że przekazałaś tą karmę schronisku!
    Śliczny ogarek!
    On też występował na zawodach?
    JESZCZE RAZ SERDECZNIE WAM GRATULUJĘ!!!
    Pozdrowieńka! Milena i Kora 🙂

  2. Wow, biedny ogarek 😥 Aż serce boli, jak patrzę na jego zdjęcie 😥 Ale z Waszego wyniku się cieszę ;D Uuuu… i jest shar-pei o którym pisałaś na forum, no cóż, podziwiam właścicielkę 😉

Skomentuj

