Szkoła, czy wakacje?

Dziś poszliśmy z Bina na szkolnie. Ponieważ w zeszły weekend nie było zajęć, Bina cały tydzień przypominała nam o tym, że coś jest nie tak (cały tydzień męczyła nas, wyciągają z naszego plecaka „szkoleniowego” różne rzeczy), bardzo się ucieszyła, że w końcu wyszliśmy. Okazało się, że zajęcia był przełożone na dziewiątą rano – my przyszliśmy na 13:30, prócz nas i drugich kursantów (mojej cioci i shar-peia) byli tylko treserzy. Ćwiczyliśmy do zawodów (30.6), ja chciałam powtórzy bonusy, które się wykonuje na koniec zawodów. Właściwie idzie nam co raz lepiej, więc mamy szanse na zwodach 🙂

My przy bonusie

Bina i ja szk 2

Bina i ja szk 1

PS. Zajęcia były przełożone, ponieważ w południe na placu można było się ugotować.

PPS. Po przyjściu Bna była trochę zmęczona więc padła pod biurkiem, opierając głowę na crox’ie.

Bina krox

Bina krox 3

Bina krox 2

One thought on “Szkoła, czy wakacje?

Skomentuj

