Zdobyte szczyty i nasze wycieczki

Krótko podsumuję wycieczki podczas naszej majówki.

W poniedziałek odbyliśmy długą, ośmiogodzinną wycieczkę (około 17 kilometrów). Binie podobała się bardzo tzw. Wiatrowa góra (przez nas nazwana). Tak tam wiało, że Binki mało nie zdmuchnęło! Po zejściu z szczytu sunia zaczęła polować na jaszczurki (nie miała szans by je złapać), a potem musieliśmy wziąć ją na smycz, bo drogę przecięło nam kilka saren, za którymi Bina by chętnie pogoniła. Była to nasza najdłuższa wycieczka w tym tygodniu.

W środę zdobyliśmy trzy szczyty (Rożki, Wołosate, Małe Jasło). Była to trasa długa jednak widoki z szczytów świetne.

W czwartek pojechaliśmy do Sanoka – do skansenu. Co prawda, Bina nie mogła wchodzić do chat, ale i tak był to dwugodzinny spacer.

W piątek chcieliśmy wejść na Połoninę Wetlińską. Okazało się jednak, że na teren parku narodowego psów się nie w puszcza. W zamian poszliśmy zobaczyć Przełęcz Hyrcza.

Na podstawie tych wycieczek dowiedziałam się, dwóch rzeczy :

– psy wolą wchodzić, niż schodzić z góry

– łąka jest dwa razy lepsza niż las (można więcej biegać)