Świat oczami psa : poranek

Bina bez zmiennie każdego poranka jest tak samo podekscytowana. Nie rozumie dlaczego wszyscy się tak szybko poruszają i dlaczego nikt się z nią nie bawi. Czasami potrafi wziąć zabawkę stanąć bezradnie i patrzeć na szybko chodzących ludzi. Najczęściej jednak chodzi (najczęściej za tatą) i gryzie, a właściwie skubie, w łydki albo skacze na nogi. Ja mam najgorzej, bo jestem najniższa, innym skacze na łydki a mi wprost pod kolano. Kilka razy udało się jej mnie przewrócić. Wbrew pozorom Bina jest bardzo senna rano, czasami zasypia na moim łóżku. Dziś jednak wybrała inną taktykę. Gdy ścieliłam łóżko i położyłam kołdrę na podłodze by ją złożyć, ten jakże inteligentny pies wszedł na nią i się położył. Wyglądało to uroczo więc nie miałam serca jej zrzucić. W końcu sam zeszła.

No cóż, każdy sposób jest dobry na zwrócenie na siebie uwagi i zatrzymanie poranka.bina kołdra phsh

Skomentuj

