Odwiedziny chrzestnej

Dziś po szkole do domu przyprowadziłam gościa, moją koleżankę Michalinę (Misię). Mało jest takich osób, na których widok Binka tak się cieszy. Z tego właśnie powodu nieoficjalnie mianuję Michaline A. pół-chrzestną Binki Maskerados. Pół- chrzestną dlatego, że tylko ja (z mojej rodziny) wyraziłam na to zgodę. Misia z obowiązków chrzestnej wywiązuje się bardzo dobrze, kupuje Bince smakołyki. Bina jednak czeka na nowszy model dinka.

Może na urodziny Bina coś dostanie!Bina i misia grzywka ph sh

4 thoughts on “Odwiedziny chrzestnej

  1. Jako współwłaścielka Biny w pełni popieram kandydaturę Misi na matkę chrzestną. Myślę.że w pełni zasługuje na ten tytuł (a nie tylko bycie pół-chrzestną) 🙂

Skomentuj

