Sen czy zen

Bina jest strasznym śpiochem. wychodzimy z domu już śpi (czasami można ją przyłapać na kanapie). Jednak gdy jesteśmy w domu i się położy do koszyczka jest bardzo czujna. Niestety by dojść do kuchni muszę minąć tego kamiennego strażnika, który nie omieszka mnie odprowadzić. To w dzień. A w nocy?
Ja i moja siostra uległyśmy, Bina może spać u nas w łóżku, rodzice dzielnie bronią swojego miejsca. Był pewien okres czasu gdy zamykałam się na noc w pokoju, bo Bina zaczynała mnie irytować. Ciągle zmieniała pozycje, jak chciała wejść po kołdrę drapała mnie po plecach i przechodziła po głowie. Jednak po 2 miesięcznej przerwie w spaniu u mnie zaczęła zachowywać się już grzeczniej.
A Wy co myślicie o psach w pościeli?

DSC_0005

sen bina 2 ph sh

bina sen phsh

bina sen 4 phsh

One thought on “Sen czy zen

Skomentuj

